صفحه اصلی درباره ی ما تماس با ما سوالات متداول راهنمای استفاده حقوق و قوانین
تبلیغات در تلگرام

با شکل گیری شبکه های اجتماعی و محبوبیت استفاده از آنها در میان مردم، نظر بسیار جهت تبلیغات در این شبکه ها جلب شده و بازار گسترده ای از پنلهای پیامکی شروع به سرویسی به نام ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام نموده ان اما کاربران آنها و استفاده کنندگان از این پنلها بسیار ناراضی می باشند و هر روز اخباری از اینکه پنلهای پیامکی اعتبار و پول آنها را دریافت و قادر به ارائه سرویس نبوده اند را می شنویم، این نارضایتی ها و شکایتها در ارتباط با تبلیغات ناموفق در تلگرام هر روز شنیده می شود و برخی به پلیس فتا و قوه قضاییه بابت بازگشت وجه خود شکایت می نمایند

اما چرا سرویس دهنده ها قادر به انجام تعهدات خود و یا تبلیغات به صورت دائم در این شبکه ها نیستند

همانگونه که می دانید یکی از قوانین و تعهدات اپلیکشن های شبکه های اجتماعی عدم تبلیغات می باشد اپلیکشن های اجتماعی به کاربرانشان متعهد می باشند که هیچگونه تبلیغات برای آنها ارسال نمی شود چرا که شبکه های اجتماعی حریم شخصی هر فردی محسوب می شود می شود. به همین دلیل هیج api و یا web service مستقیمی و لینک استاندارد شده ای از سوی اپلیکشن جهت دسترسی به سورس و تبلیغات وجود ندارد همچنین اساتید بازار یابی حرفه ای در جهان معتقدن تبلیغات در شبکه های اجتماعی در نا خودآگاه فرد اثر منفی دارد و نوعی تجاوز به حریم شخصی می باشد چرا که انسانها در شبکه های اجتماعی از یک ماسک برخوردارند و اکثریت مطالب و عکسها و درد لهایی را به اشتراک می گذارند که نمی خواهند کسی به غیر از دوست صمیمی یا خانواده او را ببیند وقتی متوجه تبلیغاتی ناشناس و یا نام های نا آشنا می شود نا خودآگاه در برابر آنچه می بیند گارد می گیرد

اما چگونه می توان یک تبلیغ اثر بخش در شبکه های اجتماعی دهیم

با ساخت یک مدیای جذاب قادرید تا تاثیر بسزایی در شبکه های اجتماعی داشته باشید یه متن و محتوایی که خبری مهم داشته باشد و یا یک کلیپ و عکسی که محتوای جذاب آن کاربر را وادار به اشتراک گذاری برای دوستانش نماید، اگر بتوانید کلیپ جالب و تاثیر گذار تهیه نمایید کاربران خودبخود آن را در میان گروه‌های خود و کانالهای خود به اشتراک می گذارند