صفحه اصلی درباره ی ما تماس با ما سوالات متداول راهنمای استفاده حقوق و قوانین
تبلیغات نمایندگان مجلس- انتخابات دهم مجلس

نیازهای تبلیغاتی نمایندگان مجلس

در مقاله ی زیر نیازهای تبلیغاتی نمایندگان مجلس را به همراه ابزارهای تبلیغاتی انتخابات مجلس ارائه می نماییم

1-تهیه شعار انتخاباتی

هر نماینده ای متناسب با دغدغه های شهر خود می بایستی شعاری داشته باشد

2-ویژگیهای شعار انتخاباتی :

3-تهیه متن و مقاله

متنی و رزومه ای به همراه استدلال ، دلیل ، سوال و پاسخ در مورد تغییرات و عملکرد خود تهیه کنید. تصورنمایید در میان جمعی قرار گرفته اید که هزاران سوال درباره چگونگی عملکرد از شما می پرسند و شما می بایست در برابر همه این سوالها دلیل و پاسخ مناسبی داشته باشید از آمار واعداد و منابع واقعی جهت صحبت نمودن استفاده نمایید در مقاله های خود به محیط زیست ، بهداشت ، خانوادها ، زنان ، کودکان ، مسائل شغلی و اجتماعی اهمیت زیادی دهید از تکراری بودن مباحث و کپی برداری خودداری کنید

4-انتخاب عکس مناسب از خود

ظاهر و پوزیشن شما در عکس بسیار مهم می باشد سعی نماید آنچه جامعه هدف از شما انتظار دارد در عکس ظاهر شوید اگر جامعه فرد خوش تیپ و آراسته را می پسندد سعی نمایید آراسته باشید و اگر فردی با ظاهری ساده می خواهند سعی نمایید در عکس خود ساده به نظر بیایید حتما با عکاس و مشاور خود جهت چگونگی نگاهها و مسیر نگاه در عکس مشاوره نمایید یکی از نکات مهم در عکس نمایندگان انتخاباتی افق دید است که چشم و نگاه آنها چه مسیری را دنبال می نماید

5-انتخاب رنگ

پس از یک شعار خوب و گیرا انتخاب رنگ بسیار مهم می باشد رنگ را می بایستی بر اساس احساسات روز جامعه هدف خود انتخاب نمایید این که چه رنگی تبلیغات شما را در ذهن مخاطب ثبت می نماید نیاز به یک کارشناس جامعه شناس و اجتماعی دارد تا با بررسی محیط به شما پیشنهاد نماید از چه رنگی استفاده نمایید

6-تراکت

در تراکت ها از عکس خود و رنگ انتخابی و شعار خود استفاده نمایید اگر قرار تغییری در جامعه ایجاد کنید بهتر آن تغییر به صورت پیش فرض درست شود و در تراکت چاپ گردد به صورت مثال اگر قرار جایی را آباد نمایید تصویر فرضی از آبادانی آنجا تهیه نمایید و در تراکت چاپ کنید و یا عکسی از موفقیت و پیروزی خود در پروژه ای را عنوان نمایید البته با وجود شبکه های اجتماعی و سیستم های پیام رسانی الکترونیکی تراکت تاثیر آنچنانی در دنیای امروز ندارد حتی در کشورهای توسعه یافته ضرر به محیط زیست و درختان دانسته می شود و به گونه ای تبلیغات منفی محسوب می شود

7-تهیه وبلاگ و یا سایت

سایت و وبلاگ بزرگترین و مهمترین پل ارتباطی شما با مخاطبین می باشد پس:

6-تهیه کلیپ

ساخت کلیپ با وجود گسترش مدیا و موبایلهای هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد

مدیا تاثیر فوق العاده ای بر حواس ۵ گانه فرد می گذارد

ویژگی های مدیا:

ابزارهای تبلیغاتی برای انتشار:

1-شبکه های اجتماعی

سعی نمایید در شبکه های اجتماعی جهت برقراری و تعامل با جامعه پایگاهی داشته باشید از مقاله های ,محتوا , کلیپها و شعارها که تهیه نمودید استفاده نمایید و به تعامل با مردم بپردازید کاربران مجازی را به سایت و وبلاگ خود لینک دهید

2-پنل اس ام اس

از طریق پنل اس ام اس شعارها ,اهداف , اخبار و لینکهای ارتباطی خود در شبکه های اجتماعی را اطلاع رسانی نمایید

3- تبلیغات محیطی

بیلبوردها شهری و تبلیغ بر روی اتوبوسها با شعار و رنگ انتخاباتی تعین شود

4- روزنامه ها

از روزنامه ها جهت انتشار اخبار و رزومه خود و مقاله های خود استفاده نمایید

5- شبکه های تلویزیونی

در شبکه های تلویزیونی محلی خود حضور بیابید

6- تراکت ها

سعی نمایید تراکتها خود را در یک پاکت نامه پست و ارسال نمایید

7- ایمیل سنترها

از ایمیل سنترها برای انتشار لینکها ، اخبار ، لینکها و مقاله های خود استفاده نمایید

8- برگزاری جلسات و مهمانی ها

سعی نمایید جلساتی ترتیب دهید و بازاریان شهر و دانشجویان را جهت اهداف و همچنین جامعه کارآفرینان را به تعامل دعوت نمایید

9- سایتها و وبلاگها

مقاله خود را در وبلاگها و سایتهای محلی و خبری خود انتشار دهید

مهم

(در میان ابزارهای اطلاع رسانی : پنل اس ام اس بیشترین نقش را بازی می نماید چرا که با مدت زمان کوتاه ۷ روزه تبلیغات ، قادر به ارسال و اطلاع رسانی سریع اهداف با سرعت بسیار بالا و کم هزینه به مخاطبین خود می باشید )

نکاتی مهم برای انتخاب پنل اس ام اس:

به امید پیروزی نمایندگان برجسته و هوشیار در عرصه انتخابات